2011. március 9., szerda

Apa nyakában

Kozell Évike vagyok, majdnem fél éves és nagyon huncut. Szeretek játszani, főleg, ha a bátyám is ott van velem. Imádok enni, különösen almás krumplit. Nagyon szeretem, ha apa velem foglalkozik és ha a nyakába vesz. Most is azért nézek csak ilyen furán, mert anya próbál megnevettetni a kép kedvéért, de azért se nevetek.
Egyébként nagyon vidám kislány vagyok, kivéve, ha nem az történik, amit én akarok, mert akkor sikítok és üvöltök. Sírni csak akkor szoktam, ha valami nagyon fáj, mint például tegnap éjjel a fogam, de legalább már abból is van kettő.
Rendkívül fontos és elfoglalt személyiség vagyok, de azért néha találkozhatsz velem, ha benézel anya blogjába. Most viszont rendkívül sok játszani és rágni valóm van, úgyhogy el is búcsúzom. Szia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése